måndag 18 april 2011

Nytt i garderoben

Go´kväll!

Så här på våren vill man ju gärna ha något nytt att sätta på sig.Mitt nyaste plagg i vårgarderoben är en jätte fin småblommig klänning.Har ett tag varit ute efter en klänning att ha till skinnjackan och direkt när jag såg denna tänkte jag att den blir perfekt! Den var inte dyr heller,149 kr tyckte jag var lagomt.Den här kommer helt klart bli en favorit i vår och till sommaren!



Ytterligare något jag länge jag suktat efter är ett par härliga gummistövlar.Rusta har flera gånger annonserat om fina stövlar,men eftersom vi bara har Rusta i grannstaden har jag tänkt att jag aldrig hinner komma över ett par innan dom tar slut.Men så tidigare i våras var jag där och av en ren händelse såg jag ett par blåa med blommor stå där på hyllan,och precis i min storlek med.Vilken tur va!! Jag högg dom direkt såklart.


Hmm,bara två timmar kvar tills det är dags att knata iväg och jobba natt.Känner mig inte alls upplagd för en vakennatt,men det är bara att bita ihop antar jag...

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar