fredag 8 april 2011

Nu är våren här på riktigt!

Ja äntligen är våren kommen! Det känns helt underbart att ha hela det ljusa halvåret framför sig efter den långa mörka vintern.Fågelkvitter och morgonkaffe på balkongen,härligt soliga dagar,kvällssol och vinmys i ljumma sommarkvällar...

Visst låter det fantastiskt härligt?

Efter ett par års blogguppehåll (igen) ska jag försöka ta tag i min inredningsblogg som legat i ide alltför länge nu.Vi får se,kanske jag fortsätter att blogga här på allvar eller så är det bara stundens sug som efter ett tag försvinner åter igen...

Hoppas på det första!

Gjorde för ett par månader sedan några våriga stileben då längtan efter ljus och värme var stor.



Det är fredagkväll igen,veckorna bara susar förbi i en svindlande fart! För mig betyder det inte ledighet utan jobbhelg bestående av tre långa jobbnätter.Det känns en aning jobbigt just nu,men det brukar gå bra,men kommer förmodligen vara som en zombie på måndagmorgon då jag går av sista passet.Att jobba natt är verkligen ingen höjdare!


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar