fredag 15 mars 2013

Pysslat påskägg


Igår kväll blev jag pysselsugen så jag gjorde ett par nya påskägg.Lite färg,spets,band och pärlor,allt hade jag hemma. Fick leta åt äggen bland påskpyntet på vinden. Blev väldigt nöjd med resultatet ! Nu ligger dom i en liten korg med lite silkespapper och fjädrar.


När jag rotade runt bland påskpyntet hittade jag även det här lilla påskägget.Antagligen är det från är jag var liten.Tycker det är så fint så det får ligga framme.





Pärlor och spetsar på en silverbricka. Enkelt men fint !



Jahapp,då är det alltså fredag igen ! Den här helgen är jag ledig,det känns skönt. Enligt väderkartorna ska det bli fint väder,det låter jätte bra tycker ju jag.Det blir till å passa på att sola näsan ! Något glas rött blir det säkert också.


Trevlig helg !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar