lördag 2 mars 2013

Färg


Ljuvliga burkar och brödlåda blev fyndade i veckan.99 för lådan och en tjuga/st för burkarna.Tyvärr fanns kaffeburken inte i lila.


Hjärtformar som jag fick i födelsedagspresent får agera ljuslyktor.





 Lite färg i fönstret piggar upp !


Gillar burken jag förvara musli i och den lilla söta vispskålen används flitigt




Gamla trälådan med kökshanddukar i är en favorit 




Mmmmm choklad...det är ju helg ;)



Underbar kanna som jag köpte av en arbetskompis i veckan ! Älskart´t !!



Fixade lite fredagsgott i form av Bruschetta och marinerade oliver med timjan och parmesan.blev jätte gott !  (Ajfån bilder)



Hallå hallå !

Efter en trevlig fredagskväll vaknar man till snöstorm utanför sovrumsfönstren som är täckta av snö.Det blir att mysa inne idag med andra ord ! Det finns ju choklad... ;) Skönt att inte ha några måsten idag.

Igår testades bruschetta med tomat och mozarella för första gången och till det marinerade oliver med timjan och parmesan. Det blev riktigt gott med härliga smaker och enkelt att göra !  Till det ett gott italienskt vin.

Tidigare i veckan gjorde jag om lite i köket med härliga färger som piggar upp.Jag blev så nöjd med brödlådan och dom söta burkarna som såldes ut på Ica maxi. Brödlådan har jag sneglat länge på men har inte varit villig att betala 249 för den,därför blev jag så glad när jag av en händelse såg att dom reade ut dom i veckan och jag tog den sista i lila :) Lycka !

Även hyllan i ovanför soffan i vardagsrummet har fått sig en make-over,ska visa sen.


Trevlig lördag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar