fredag 27 april 2012

Trevlig helg







Inget nytt vad gäller inredning,inget nytt projekt på g heller så det får bli några detaljbilder som jag hittade i bildmappen.


Fredag och helgen väntar runt hörnet.För min del innebär det ledig helg och det känns ju skönt såklart,hoppas bara att det blir lite sol och värme.

Som jag skrev i förra inlägget har jag köpt mig en fin iPhone! Under veckan har jag fått det nya sim-kortet så jag kunde börja använda den.Till min förvåning har det gått väldigt bra att lära sig den även om jag inte kollat på riktigt allt än,hade ju inbillat mig att den skulle vara väldans invecklad med alla sina finesser. 

Men måste ju bara säga att jag är super nöjd med min nya bästis! :D

Idag blir det lite städning här hemma så det känns rent och fräscht inför helgen.Handlingen är avklarad,skönt att slippa springa runt och trängas med alla andra helghandlare!
Ikväll blir det hemgjord pizza och lite rötjut!

Imorgon blir det en liten tripp till en fin loppis ute på landet,en bit utanför stan.För min del blir det till att hålla hårt i börsen efter veckans iPhoneinköp,men det är ju skoj att bara titta på alla fina saker....eller??? ;)


Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar