onsdag 11 april 2012

Rock n roll vin


Rock n roll vin :)

Trött trött trött.... Så kan man nog sammanfatta det hela. Inspirationen går på lågvarv just nu men förhoppningsvis kommer den åter snart.
Ute ligger en tjock dimma och det är bara ruggigt och tråkigt och känns inte alls inbjudande till en prommis som jag ändå hade tänkt ta idag.

Idag blir det en bild på något som är allt annat än inredning...Fast på sätt å vis kanske är det de ändå? Flaskorna ligger i ett vinställ och blir ju faktiskt en snygg inredningsdetalj.
För en sann rocker som jag så är det ju jätte skoj att kunna ha hela rockeliten i vinstället,för det är det jag siktar på och det finns ju några till flaskor som jag måste få tag på.

Nu ska jag mumsa en tunna kaffe och favoritchokladen med lakrits i ! :)

Ha en bra onsdag!

2 kommentarer:

  1. Hel .. Det ser ju ut att vara häftiga viner .. Tänker på vinet Sweden rock ! Har du inte provat det ? Det är ju för rockare.. Vi har festivalen nära oss varje år . Nämligen i Norje i Sölvesborg ..fast inget vin förrän fredag ! Kram jeanette

    SvaraRadera
  2. Jättehäftiga flaskor det där,kul och ge bort oxå, lite personligt på nåt sett;)) Kram Anne

    SvaraRadera