onsdag 4 april 2012

Onsdag


Morgonens frukost,mums!




Påskäggen som jag pysslade för några år sedan har fått komma fram.Ska jag vara ärlig är dom faktiskt det enda påskgrejerna som är framme...Hade ju tänkt fixa ris med några vita fjädrar också,men har man katter så brukar det inte få vara i fred för små tassar... :)




En söt påsklilja i en kruka efter mormor.Älskar färgen på den ! Precis som mormors gröna vas som jag brukar ha rosor i är den här krukan en favorit. Den har under vintern stått på hyllan i köket men nu när det är vårtider tycker jag den passar att ha framme.Kan tänka mig den med en pelargon i till sommaren,allra helst en ljuv Mårbacka. Eftersom många av mina pelargoner dog i vintras måste jag inhandla några nya,längtar tills det är dags! Det blir vita såklart men funderar på några ljusrosa också till köket.

Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar