fredag 27 maj 2011

Hemklickat...

Hejsan!

Japp,då är det alltså fredag igen...Dessutom är det sista helgen i maj,så till veckan är vi inne i juni!Då är sommaren här på riktigt enligt mig ialla fall.

Har nu ett tag varit sugen på att klicka hem någon form av kofta att ha till klänningar i sommar.En helt vanlig svart att dra på om det blir lite svalt.Men så igår tog jag tag i saken och klickade hem en från Ellos och då fick även en långklänning följa med.Det är ju evigheter sedan jag hade på mig en riktigt lång klänning,men den här fastnade jag för direkt...En enkel svart som jag kan ha mitt breda nitbälte till,tror det kan bli ganska snyggt och då passar ju även den lite tunna koftan till perfekt.

Har ju av någon anledning en förkärlek till just svart.Jag älskar såklart andra färger men svart är det jag trivs allra bäst i.

Sedan att klänningen såldes för halva priset,alltså en hundralapp och koftan 129 gjorde ju absolut ingenting :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar