torsdag 5 mars 2009

Skönheter

Hej!

Några dagar in på mars har det hunnit bli,och nu har det börjat droppa från taken...Är det bara tillfälligt eller är det så att våren verkligen har börjat visa sig så smått?Jag längtar så tills snön är borta,men jag gillar inte slasket innan och blött lär det ju bli med så här mycket snö.

Idag ska jag börja med paneltaket i sovrummet som så småningom ska målas vitt,men som alla vet måste man göra lite förarbete först och det är ju mindre roligt.Två varv med kvistlack och ett varv grundmålning innan jag kan sätta penseln i den riktigt härliga vita färgen.Det här kommer att ta sin tid,men till slut får jag njuta av mitt nymålade tak!
Jag skrev tidigare att jag skulle visa några av mina fina födelsedagspresenter,men än så länge har jag inte hunnit tagit några bilder men det kommer nog så småningom.Däremot kan jag ialla fall visa mina fyra orchideér som jag fick,vilka skönheter!

Jag verkligen älskar dessa underbara vackra blommor som förnimmer om exotiska platser!


Ha en riktigt bra torsdag!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar