torsdag 13 februari 2014

Växer


Den här bilden på mig och magen togs för en vecka sedan. Det växer verkligen så det knakar ! På ultraljudet i måndags fick vi veta att vår lilla krabat är hela 19 cm lång från topp till tå. En liten mini-människa som växer i min mage. 


Kloka ord att tänka på...


Grenen jag hittade i somras och som passade perfekt till mitt lilla projekt fick tidigare i vintras några istappar,dom får hänga kvar vintern ut. Framåt våren kan man ju hänga upp lite mer "vårliga" saker. Måste erkänna att jag är väldigt nöjd med min gren ! 

Redan torsdag och imorgon står det Alla Hjärtansdag i kalendern. Planen inför morgondagen är att baka en hjärttårta med rosa grädde till kvällsfika. Okej,jag erkänner att jag även köpt några presenter också ;) Egentligen är den här dagen lite överdriven och mest till för locka folk att handla saker, kan jag tycka i alla fall. Varför inte visa sin kärlek lite varje dag istället ? Då menar jag inte med materiella saker utan med ord och handling.

Nog om det, nu är det dags att köra igång den här dagen !

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar