måndag 24 februari 2014

Att ha fyllt år




Sådärja, då är jag ett år äldre. Ja, vad ska man säga om det egentligen ? Själv tycker jag nog att ålder bara är en siffra på papper. I lördags fyllde jag år,närmare bestämt 9.03 på morgonen. Dagen blev en lugn och trevlig tillställning med fikabesök på både dagen och kvällen. Den här helgen har med andra ord bestått av mycket tårta och fika, då även min brorsdotter firade sin födelsedag i efterskott. 

Fina presenter fick jag också, och underbara blommor ! Blommor kan man aldrig få för mycket av,dom sätter det där lilla extra på vardagen. Nu ser jag framemot en middag ute med hjärtat som jag har som  innestående födelsedagspresent. En middag ute,bara vi två, är på tiden känns det som... Dessutom får jag välja restaurang :)

Ha en riktigt bra start på veckan !

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar