fredag 21 februari 2014

Sånt som behövs




För några veckor sedan handlade vi ett par saker till lill-knodden. Förutom en bilbarnstol som behövs från det att han har fötts hittade vi en badbalja för några tior på Ikea. Det känns skönt att börja skaffa sakerna i tid så man slipper tänka på allt den sista tiden. Har även införskaffat lite smått och gott till mig själv, allt för att underlätta nu när jag blir större och större. Stödet för magen är hittills den klart bästa investeringen ! En sport-bh att ha på natten var även det ett riktigt bra köp,i fin turkos färg :)

Idag är det fredag och helgen väntar runt hörnet, och med helgen stundar en födelsedag...Min närmare bestämt :) Igår började jag och en kompis baka småkakor och jag ska fortsätta med det idag. Fylla tårtorna och göra muffins med lemoncurd frosting står också på schemat. Ikväll måste vi städa, så jag tänkte muta hjärtat med en räkmacka när vi är klara ;) 

Ha en finfin fredag !

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar