torsdag 31 oktober 2013

Sista oktober


Hallå torsdag

Jahapp,då är vi framme vid sista dagen den här månaden. Hej då oktober och hej november ! Men om ni frågar mig så tycker jag att just november är årets absolut tråkigaste månad. Grått,trist och regnigt i stort sett varje dag. Det är den erfarenheten jag har av den månaden. Tur att det finns lampor och ljus att tända så man får liiiite ljust runtomkring sig i alla fall.

Idag har jag förberett lite inför middagen imorgon. Det blir en trerätters i gott sällskap. Jag tog på mig att fixa varmrätten som blir en solgul fiskgryta med torsk,lax,räkor och saffran. Efterrätten blir en pannacotta med smak av kaffe och honung. Nam nam :) Förrätten ska mamsen göra,något som jag inte är lika insatt i men det jag tror det blir riktigt gott.

Ha en fin torsdagskväll 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar