torsdag 17 oktober 2013

Dille på lampor ?


Gjorde om lite på hyllan i morse,men bara på prov ;) Det blir väl något i den stilen närmare jul fast med mera silvriga saker.


Förra veckans loppisfynd ! Var på jakt efter en liten söt lampskärm till foten vars glaskupa jag hade sönder förut. Gillar verkligen färgen,gammelrosa ! Nu får lampan stå på byrån i sovrummet. Under den här mörka årstiden tycker jag att det är viktigt med mycket belysning,och jag älskar som sagt lampor. Bara i hallen har jag inte mindre än fem lampor och då är inte dom två i taket inräknade. I sovrummet finns sammanlagt åtta lampor med taklampan och i vardagsrummet är det tio,bara för att nämna några av rummen. Kanske jag har dille på lampor men jag tycker det är såååå mysigt !! :) Kanske inte lika mysigt med elräkningen sen.... ;)

Nåväl,nu är jag tröttare än Trötter och sängen lockar 

Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar