onsdag 26 juni 2013

Regnig onsdag





Den här supersöta loppade kaffe/te kannan fick jag förra veckan,och personen jag fick den av känner mig tydligen väldigt bra och vet vad verkligen vad jag gillar !! :)


Dom här fina tallrikarna från Gustavsberg hade jag också turen att få !! Älskar ju blåvitt porslin och dom här känns otroligt lantliga. I like !


Go´kväll regniga onsdag 

Idag hann jag med nöd och måtta hem från jobbet då det började regna,eller ösa ner menar jag ! Det har vräkt ner hela eftermiddagen och det håller fortfarande i sig.När jag kom hem från jobbet laddade jag med lite glass och kaffe innan det var dax att ta tag i storstädningen.Välbehövligt kan jag ju nämna...

Nä,nu är det hög tid att fortsätta,en tur med dammsugaren står närmast på schemat !

Ha en fin kväll


1 kommentar: