torsdag 13 juni 2013

Loppis


Visst är hon fin,betongmadonnan ? Satte ihop litet stilleben på en gammal bricka.Plåtburkar och fingerborg efter mormor,pappas psalmbok,ett glashjärta,gamla kakformar och ett par änglar får samsas.Enkelt men fint.




Dagens loppisfynd ! Älskar korgen som blir en fin förvaring åt alla plädar och kuddar.Har en stor korg sedan tidigare men man kan väl inte ha för många ? ;) En paradhanddukshylla och en matta fick också följa med.Hyllan ska givetvis målas sen :)



Flera loppisfynd ! Gillar verkligen blåvitt porslin och den vita är Rörstrands


Hej i regnet !

Vilken tur att jag hade ett par roliga planer att ägna mig åt när regnet kom.En tur till loppis brukar alltid pigga upp och idag gjorde jag några riktigt fina fynd ! En sväng till en arbetskompis som lovat mig ett fint pelarbord hanns också med.Nu har jag några målarprojekt att fixa med.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar