onsdag 5 juni 2013

Lampor och månbord








Hej lilllördag !

Då vädergudarna inte vill bjuda på varmt och soligt väder får man väl försöka göra det bästa av situationen genom att mysa inne med tända ljus och lampor.Det som är bra med den mörka årstiden är att man kan tända massor av lampor inne,det gillar jag ! Under sommarhalvåret tänds dom ju knappt,kanske någon enstaka regnig och gråtrist dag.

Lyckan var stor i helgen när jag budade hem ett underbart månbord ! Jag har läääänge varit ute efter ett men dom är svåra att få tag på.När jag fick hem det hade jag så gott som bestämt mej för att måla det vitt såklart,men sakta men säkert började jag gilla det precis som det är.Gammalt,nött och slitet ! Nu tänker jag absolut inte måla det ! 

Ha nu en fin onsdagskväll !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar