söndag 26 maj 2013

Ute-helg


Veckan började med en regnig måndag,då passade jag på att ta en mysfika med en fin vän.Sånt kan verkligen pigga upp en trist och grå dag !



Veckan började även med nytvättade och manglade lakan i sängen,såååå underbart att krypa ner :)


Lagom till helgen plockade jag nya blommor till buren 



Hittade igår en ensam tulpan i en av rabatterna på gården,otroligt vacker !!





Pompomsen hänger lite här och var här hemma.Måste nog erkänna att jag har en släng av pompom-mania :)



Hej hej Morsdag !

Vilken fantastisk helg.Mysigt sällskap,grillning,gott vin,en massa godsaker och ett strålande väder ! Igår var det som en högsommardag,att det blev ett litet svalkande vattenkrig ute på gården gjorde ju inget då :) På kvällen tändes grillen och glasen fylldes med röd-och rosévin.

En riktigt skön lördag med andra ord ! 

Idag firades två mammor med jordgubbstårta.Eftersom det varit så fint väder även idag dukade vi upp ute under ett parasoll.Bara en liten bit tårta blev kvar så det tar jag som ett gott betyg :)
Dagen fortsatte ute med pizza till middag,enkelt och slappt en solig söndag.

Nu är det kvällen och tröttheten har infunnit sig ! Jag gissar på att man somnar gott sedan.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar