lördag 4 maj 2013

Första helgen i Maj


 Muggarna som jag köpte härom veckan har verkligen blivit favoriter ! Goda att dricka ur och mysiga att värma händerna på :) Dom håller värmen väldigt bra också. Älskar den underbara färgen !! 



Den här super söta brickan fick jag av snälla mamma för ett tag sedan.Tycker den är alldeles underbar och kommer nog användas flitigt till sommarens fikastunder.


Hej hej lördag !

Så har vi kommit fram till första helgen i sköna maj. Grönskan har sakta men säkert börja komma och jag längtar till det är alldeles grönt på träden.Våren har blivit förskjuten pga kylan som inte ville ge med sig,men nu har det äntligen vänt ! Inte en dag för tidigt tycker ju jag då och många med mej antar jag.

För min del har den här lördagen spenderats till största delen i soffan framför tv:n efter att ha avverkat första jobbnatten av två den här helgen.

Ha en skön lördagskväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar