söndag 22 februari 2009

Hjärtan

Hej!

Jag berättade i tidigare inlägg att jag älskar hjärtan av alla olika slag och former, och att jag gärna omger mig med dem.Jag hittade ett gammalt trasigt lakan med min gammelmormors monogram på som jag återanvände.Lakan behövs ju inte nödvändigtvis bara användas att bädda med, och som upphängning använde jag vanligt vitt band.Jag hittade även ett par till tyger som inte skulle användas till något speciellt som jag tog och sydde ett par hjärtan av och satte även fast en pärla fram på vid rosetten.Nu hänger mina hjärtan på dörrhandtagen här hemma!Har även några hjärtan utan upphängning liggandes i en fin vit skål som jag ofta flyttar runt.Ett bra sätt att förnya hemmet lite är att just flytta runt på saker man tycker mycket om och som man gärna vill ha framme.För ett tag sedan köpte jag hem ståltråd som jag skulle ha till en mobil med änglar jag hade tänkt göra.Det blev en bit över som jag böjde till ett hjärta och trädde vita pärlor på,till upphängning använde jag ett linsnöre.Det hänger för tillfället på en av smides konsollerna till hyllan i vardagsrummet.Ängla mobilen visar jag lite senare.

Här kommer i alla fall några bilder på mina hjärtan.



Som till synes har jag ännu inte gjort något åt min layout längst upp,men snart så ska väl bild och text ligga som de ska.I nästa inlägg har jag förhoppningsvis tagit bilder på några av mina 30 års presenter så att jag kan visa här.

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar