måndag 30 december 2013

Nyår i silver


Såja, då är julhelgen avverkad och nyårsafton väntar runt hörnet. Ett alldeles nytt år väntar, ett oskrivet blad.
Själv har jag faktiskt lite svårt att ta till mig att ett helt år har gått, ett mycket händelserikt år på både gott och ont. En underbar sommar. Den här sommaren kan man inte säga något ont om, vädret har varit på topp och mycket har hunnits göras. Sommaren följdes en fantastiskt fin höst och många härliga dagar har njutits.
Vintern, ja vad ska man kunna säga om den här så kallade vintern ? Egentligen har den väl inte kommit på riktigt än. Spöregn och blåst kan nog sammanfatta den på ett bra sätt.

Men tillbaka till Nyår och några tankar om dukningen. Det enda jag kan tänka mig när det kommer till nyårsdukningen är SILVER. Mycket silver kommer det alltså bli och en stor fin kandelaber med hemstöpta stora tjocka ljus som jag gjorde några dagar innan jul. Det känns som en lyckad kombination !

Gott nytt år !

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar