måndag 23 september 2013

Trasig kamera


I fredags tände jag min vackra älskade kristallkrona ! Den har min mormors föräldrar haft så den är riktigt gammal. 


Har även två underbara lampetter som hör till kristallkronan !



Hur glad blir man inte på en skala när alla vita orkideér blommar samtidigt !! :)


Hej regniga måndag !

Efter en strålande fin helg är regnet åter tillbaka. Det är det här som är höstväder men jag hoppas ändå att solen är tillbaka imorgon. I lördags blev det en tripp till westernbyn i Bjärtrå,Fort Kodiak. Den här gången var det full aktivitet där med pang-pang show,ett skådespel där det avfyrades många (låtsas) skjutvapen och dynamit,man kunde njuta av fin live-musik och mat om man blev hungrig.Det serverades grillade hamburgare och chiliconcarne som man själv fick värma i burk över elden. På riktigt cowboy vis alltså ! :) 

På kvällen var det middag hos bror med familj. Vi fick potatisgratäng,stek,kantarellsås och gott vin till det. En trevlig och sen kväll blev det.

Söndagen bjöd på go´fika och mysigt sällskap !

För att sammanfatta helgen har den varit riktigt bra,förutom att min käre vän Nikon numera är trasig.Hur ska det gå å vara utan kamera under reparationstiden ? :(

Nåväl...

Kram Linda


1 kommentar:

  1. Åh vilken fin kristallkrona, och vad roligt att det är en gammal släktkrona. Jag önskar jag kunde ha kristallkronor hemma men har alldeles för lågt i tak.

    Kram Natalie

    SvaraRadera