torsdag 18 oktober 2012

Höstpynt






Äntligen har då solen visat sig lite idag ! Vilket deppväder det har varit i veckan,nästan som man bara vill dra täcket över sig. Eftersom det har varit så fint idag passade jag på att gå till skogen och plocka mossa,enris,ljung och lite rönnbär.På vägen hittade jag även ett äppelträd som ingen rår om och plockade några äpplen som fallit till marken. Det blev ett litet höstarrangemang till kistan i hallen och även en bricka ute på balkongen och ett par lådor med ljung och ris.



Här samsas mossa,äpplen och rönnbär med två glasburkar som får agera ljuslyktor. Då burkarna är ganska djupa får förhoppningsvis ljusen vara ifred för skatorna som tydligen tycker dom är väldigt åtråvärda.Vet inte hur många ljus som försvunnit från balkongen :) 


Tänk att det är fredag imorgon igen ! Jag har sagt det förr och säger det igen,heeeelt otroligt vad det går fort !! Jag som egentligen skulle jobba tre nätter i helgen har tagit lite semester minsann så det blir inte jobb förrän på söndag ! Känns hur skönt som helst.

Ha en mysig helg,det ska jag ha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar