lördag 10 mars 2012

Lite av varje



Älskade Casperhjärtat som fick hamna i hundhimlen förra sommaren .13 underbara år fick vi med honom.Min trogne följeslagare på skogspromenaderna,det är något som jag verkligen saknar,våra långa härliga promenader bara han och jag. Du finns för alltid i mitt hjärta !




Vita rosorna fick efter torkning hamna i en vas på fotohyllan i gästrummet.



Litet stileben på bordet i vardagsrummet.






Ännu en bukett med rosor som fått hamna på torkning. Några av dom röda rosorna stod i 10 dagar innan jag hängde upp dom med dom andra. Helt otroligt! Ibland har man tur med sina rosor och ett knep som jag kör med är att byta vatten ofta,det verkar dom må bra av.

Det blev en blandad kompott idag vad gäller bilder.Inga nya projekt på g just nu.Snart är det ialla fall dags att börja så lite frön inför sommaren och balkonglivet! Tomat,örter och kryddor är självskrivna varje sommar. Är ju så gott att kunna plocka solvarma tomater och använda sig av egna färska kryddor,att det doftar ljuvligt är en härlig bonus!

Trevlig lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar