måndag 6 februari 2012

Harmoniskt












Sovrummet. Rummet där man spenderar en stor del av sitt liv. För mig är det ett rum där nyckelorden är harmoni,lugnt och vilsamt. Där inne ska man kunna känna ett totalt lugn i kropp och själ.

Skira gardiner som släpper in ljuset,vita härliga sängkläder och många kuddar i sängen.Mysig dov belysning.levande ljus....

Sedan att det finns små kissar lite här och där bidrar ju självklart med sitt :) En katt kan verkligen sprida en lugn energi i hemmet.

Sommarens projekt ser ut att bli en sväng med penseln på sängens ram. Jag har länge retat mig på den och det var egentligen tänkt att det skulle ha gjorts förra sommaren,eller om jag ska vara ärlig...för länge sedan....

Men var sak har ju sin tid antar jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar