onsdag 13 november 2013

Silver







Den här tiden på året vill jag gärna ha många silvriga detaljer i inredningen. Vitt och silver är en oslagbar kombination enligt mig. Tiden innan jag börjar julpynta tar jag fram allt jag har i silver och dekorerar lite här och där. Vintrigt och fint ! Är även sugen på att plocka in tallris och sätta i Höganäskrukorna jag loppade i somras. Har några planer i huvudet hur jag ska julpynta i år och det blir som i vanliga fall väldigt sparsamt,och färgerna blir grönt, vitt, silver och i år även några inslag av guld och rött.

Imorgon blir det fullt upp. På morgonen följer jag med en kompis till grannstaden i söder för några ärenden. På eftermiddagen blir det en roadtrip med släp ner till 08-land för att hämta hem en riktigt gammal chiffonje som jag fått ! Längtar såååå till den står här hemma :) 

Ha en riktigt bra dag !

1 kommentar:

  1. Så himla fint!!
    Vitt & silver ihop är nog den finaste kombinationen!!

    Kramar

    SvaraRadera