måndag 8 april 2013

Nya detaljer


På lilla runda bordet i vardagsrummet just nu.Hittade åt tre rosljus i min ena pigtittare som jag lade i en vit loppad skål.Tycker det blev en fin kontrast till det vita.Dom två betonghjärtan hittade jag på Ica maxi häromveckan,men kunde inte i min fantasi tro att dom skulle kosta sååå mycket.Det fanns ingen prisskylt och det är ju liksom bara betong kan man tycka.Nåväl,fina är dom ialla fall och passar fint med allt vitt.



Tycker det är vackert med torkade rosor ! Här hänger dom jag fick,på stora spegeln i sovrummet.



Fick en ide´då jag såg att man hade fått in dom här cupcaksen på Coop ! Den rosa hade jag sen tidigare och den är köpt på Dollar.Hör och häpna så var dom faktiskt billigare på Coop ! Tycker dom ser så läckra ut där på kakfatet :)



Är sååå nöjd med mina betongljusstakar som jag hittade på Coop för en billig slant ! Lite vitfärg gjorde susen och ett par blockljus fick bli den lilla färgklicken.


Hej hej måndag

Efter en helg med jobbnätter känner jag mig lagom mossig i skallen,samtidigt känns det otroligt skönt att ha dom avklarade för den här gången !Ute ligger snön i stora högar och det känns som att vintern vägrar släppa taget och häromdagen snöade det ??! Suck,det känns sååå segt just nu !

För att pigga upp mig lite har jag tagit in lite mera färg och det går mest åt det rosa hållet,tycker det känns vårligt och fräscht.I köket har det blivit mera blå toner,tycker det är så fint med just blåa detaljer i kök ! Blåvitt porslin är ju bara så ljuvligt lantligt.

För övrigt har det inte så mycket i inredningsväg,men är bra sugen på att köpa några nya pelargoner till köket ! Längtar även till att få plantera penseér på balkongen,men så länge det är kallt på nätterna är det ingen mening.


Nä,nu är det strax dags för sängen !

Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar