söndag 24 februari 2013

Loppis




Ett par fynd på Dollarstore idag ! Älskar rosor !!





Hej hopp söndag !

Idag skiner solen och det droppar från taket ! Vilka vårkänslor man får :) Är det här vi har väntat på hela långa vintern.Fortsätter det så här försvinner mycket av snön och det är  ju en del...

I veckan blev jag så loppissugen så det blev en sväng,det var länge sen sist.Just den här gången blev jag positivt överraskad måste jag säga.Det fanns mycket jag ville ta med hem och ficktänka till ett par gånger innan jag bestämde mig.Det ska ju finnas plats för allt också ;)

Tillslut fick jag ialla med mig en fin Höganäs kruka,en vit tekanna(perfekt för en tedrickare som mig) en liten söt skål,en blåvit skål (älskar blåvitt porslin!)  Till min förvåning fanns flera jätte fina lampskärmar så jag valde ut dom två som skulle passa hemma,även en vit fönsterlampa fick följa med. Till sist hittade jag en söt väska för en tia,den ska jag använda till sommaren.

Allt för 150 kr !Ett mycket lyckat loppisbesök med andra ord. 



Ha en skön söndag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar