fredag 2 november 2012

Regn och rusk



Gillar kontrasten mellan det vita å det träiga ! Har även börjat fatta tycke för,vad ska man kalla det...cottage detaljer. Träigt å lagomt ruffigt. Tänker mig en mysig fjällstuga och den känslan man kan få där.Kanske något att fundera lite på och fånga upp här hemma framöver i vinter.





Vardagsrummet imorse. Det första jag gjorde när jag klev upp var att tända ett gäng ljus för att mysa till det lite.Spöregn och blåsigt ute idag,då kurar man helst inne bland plädar,ljus och en stor mugg te. Det märks att det är november nu,grått trist och regnigt. Dom fina löven med alla vackra färger har vissnat.November är enligt mig den absolut tristaste månaden av dom alla !! 

Men,men,det är bara att gilla läget antar jag ! Tur det finns lampor och ljus :)

I helgen tänder vi ljus för alla för våra kära som inte längre finns med oss i detta livet.


Trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar