torsdag 19 januari 2012

Fynd och ny tavla









Oj,det blev ett ganska långt blogguppehåll men nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen!

Idag tänkte jag visa ett par fynd som jag gjort. En jätte söt burk från Dollar store av alla ställen,men man kan verkligen hitta fina saker där emellan åt. Burken står nu på bänken i köket med frukostflingor i.Det andra fyndet kommer från Coop.3 jätte fina höga glas för 19 kr som nu får agera ljuslyktor istället. En budget variant på dom underbara Tine K lyktorna kan man kanske säga,för dom påminner om dom lite i mina ögon ialla fall. Alltid skoj med nya ljuslyktor,och just nu under vinterhalvåret tycker jag det är så snyggt med saker i glas,det blir en snygg kontrast mot det vita. Vintrigt och isigt liksom :)

På hyllan i vardagsrummet har en ny tavla kommit upp. På nätet finns det massor av fina vintage bilder som man lätt kan skriva ut och rama in och vips har man en 'ny' tavla.

En bukett av torkade vita rosor får hänga kvar ett tag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar